Comunicat Casa Caridad: Ucraïna

L’Asociación Valenciana de Caridad posa a la disposició de la Generalitat Valenciana i de l’Ajuntament de València la seua col·laboració, mitjançant recursos humans i materials, per a oferir tota la seua ajuda les persones ucraïneses desplaçades, que han hagut de deixar el seu país a conseqüència de la guerra. En coordinació amb altres ONGs, es canalitzen i fixen els objectius i prioritats de l’ajuda humanitària cap al poble ucraïnés i les persones refugiades de la guerra que estan arribant a la ciutat de València.

Perquè la col·laboració siga realment útil, és fonamental informar-se i realitzar les donacions a entitats capacitades per a actuar. Per això, seguim la recomanació de la Fundació Lleialtat i fem nostres els deu consells per a donar en emergències que es poden consultar en el següent enllaç: https://www.fundacionlealtad.org/noticias/emergencias-consejos-para-una-donacion-eficaz/

Informació Generalitat Valenciana i Ajuntament de València:

La Generalitat Valenciana, en col·laboració amb el Govern d’Espanya, s’encarreguen d’organitzar la solidaritat valenciana i canalitzar a través de diverses vies els oferiments que es realitzen per part d’entitats locals, ONGDs o particulars. La informació està disponible en https://gvaoberta.gva.es/es/ucrania

L’Ajuntament de València ha habilitat en la seua web informació per a la realització de donacions i informació per a refugiats ucraïnesos: https://www.valencia.es/val/campanyes-municipals/-/content/solidaritat-ucraina